Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Oficiální název: | Veletiny |
Přidružené části: | - |
Adresa: | Veletiny 218, 687 33 Hradčovice |
Telefon: | 572671181 - kancelář oú |
Mobil: | 774453788 - starosta |
IČO: | 00542385 |
Starosta: | Tomáš Trtek |
Účetní: |
Vendula Šebestíková |
E-mail: | obec@veletiny.cz |
Číslo účtu: | 11527721/0100 |
MIKROREGION DOLNÍ POOLŠAVÍ
Nám. Svobody 361, 686 04, Kunovice
dolnipoolsavi@email.cz, www.dolnipoolsavi.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Alexandra Krušinová
Provozní doba:
Úřední dny pro veřejnost - |
Pondělí, středa 7:00 - 11:30 / 12:30 - 16:30 |
Ostatní dny - zavřeno/pouze po telefonické domluvě
|
Úterý, čtvrtek, pátek 7:00 - 11:30 / 12:30 - 15:00
|
Dokumenty: | Úřední deska |
Počet částí: | 1 |
Katastrální výměra | 631 ha |
Nadmořská výška: | 200 m n. m. |
Počet obyvatel: | 515 (k 1.1.2024) |
Průměrný věk: | 38,6 |
Pošta: | ne (Hradčovice) |
Zdravotnické zařízení: | ano |
Policie: | ne |
Škola: | ne (pouze Mateřská škola) |
Vodovod: | ano |
Plynofikace: | ano |
Kanalizace (ČOV): | ano (ČOV ne) |
Obec má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v platném znění.
Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně. V případě, še je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam. V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloušení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona). Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení. Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání. Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů. Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů. Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu -(§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
vidimace - ověření listiny |
30,- Kč |
legalizace - ověření podpisu |
50,- Kč |
přihlášení trvalého pobytu |
50,- Kč |
zrušení trvalého pobytu |
100,- Kč |
výpisy Czech point |
od 100,- Kč |
© Vydavatelství CBS www.malovanemapy.cz |